آغاز جشن‌های باشکوه دهه کرامت در بهشت هشتم | بارگاه منور رضوی آماده پذیرایی از زائران ثامن الحجج (ع) ویدئو | وقتی خواننده‌های مطرح کشور برای امام رضا(ع) می‌خوانند ویدئو | گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم
سرخط خبرها

برگزاری دوره جامع زیست و کسب‌وکار‌ مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد

  • کد خبر: ۱۹۹۸۲۲
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
برگزاری دوره جامع زیست و کسب‌وکار‌ مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: دوره جامع زیست و کسب و کار مجازی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن افکار اظهار کرد: یکی از نیاز‌های امروزی نوجوانان و جوانان آشنایی با فضای مجازی، مخاطرات و فرصت‌های آن برای استفاده بهینه از آن است. به همین منظور یک دوره آموزشی با عنوان «دوره جامع زیست و کسب و کار مجازی» با همکاری فرهنگسرای انقلاب شهرداری مشهد و همچنین دفتر خبرگزاری شبستان در استان طراحی و اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام افکار افزود: این دوره شامل کارگاه آموزش روش‌های کسب درآمد از طریق تلفن همراه؛ کارگاه آموزش کانال‌داری شامل کارآفرینی در شبکه‌های اجتماعی، شیوه عضوگیری و ارتقای کانال و پیج، مدیریت پیج و کانال، تولید و بارگذاری محتوا؛ کارگاه آموزش تولید محتوا ویژه شبکه‌های اجتماعی و راز‌های موفقیت بلاگر‌ها و کانال‌های موفق؛ کارگاه آموزش خبرنگاری ویژه رسانه‌های مجازی و کارگاه آموزش بازاریابی و فروش در شبکه‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش آموزش‌های ویژه حوزه رسانه نیز کارگاه آموزش ایجاد و مدیریت رسانه‌های محلی، کارگاه آموزش شهروند خبرنگار مطالبه‌گر و دوره آموزش سواد رسانه نیز در این دوره جامع دیده شده است.

حجت‌الاسلام افکار تاکید کرد: علاوه بر این، نشست‌های انتقال تجربه نیز با حضور فعالان و کارآفرینان موفق فضای مجازی مشهد برای آشنایی بیشتر و انتقال تجربیات فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

افکار تصریح کرد: این دوره برای اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و همسنگران مسجدی رایگان است.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از امروز آغاز شده است گفت: این دوره از ابتدای دی ماه و در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در پنجتن ۴۵ برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۱۲۹۴۰۹۷ تماس گرفته و یا از طریق شناسه @abbasmadadi_۷۰ در ایتا اقدام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->